Post

Czy na górze jest jeszcze miejsce?

Kiedy zastanawiałem się nad przyłączeniem do branży MLM po głowie chodziło mi wiele pytań:

  1. Czy ten biznes działa?
  2. Jak mam zacząć?
  3. Jaką firmę wybrać?

Ale jednym z głównych pytań było – Czy na górze jest jeszcze miejsce?

Czy da się powtórzyć sukces ludzi którzy już zarabiają po kilkanaście (kilkadziesiąt) tysięcy złotych miesięcznie. Tak oto zacząłem śledzić bieg wydarzeń zarówno w Polsce jak i na świecie. Przyglądałem się liderom ze swojej firmy, jak i z firm konkurencyjnych i oto kilka wniosków:

  • Każdy moment przyłączenia się do MLM jest dobry
  • W każdej firmie są liderzy którzy odnoszą sukcesy i każdy może to osiągnąć
  • Osoby które wchodzą później do struktury mogą zarabiać więcej aniżeli ich sponsor i mogą go prześcignąć (wszystko zależy od zaangażowania)
  • Osobiście poznałem ludzi w Polsce którzy stosunkowo w krótkim czasie (2 lata) doszli do zarobków ok. 30 000 PLN/miesiąc, więc i w Polsce się da!
  • Cały czas są liderzy którzy idą coraz wyżej w planie marketingowym swojej firmy, więc trzeba się tylko dołączyć i przede wszystkim działać!
  • A najważniejsza kwestia jest taka : Brakuje prawdziwych liderów, ludzi którzy potrafiliby pociągnąć za sobą innych, wzbudzić ich wiarę w samych siebie i poprowadzić do sukcesu! (Nie chcę tutaj nikogo urazić, a wyrażam jedynie swoje całkiem obiektywne zdanie)
Więc czy jest jeszcze miejsce na górze dla nas? Dla ludzi którzy dopiero zaczynają?  Odpowiedź jest jasna – Miejsca tego wystarczy dla nas wszystkich, trzeba tylko chcieć!:)

Powiązane wpisy:

Comments

  • Eeee tam Paweł, To piramida jest i tyle 😉

    Marek Makarewicz

    14 marca 2012

  • Hehe:) dla jednych tak, dla drugich nie:)

    Paweł

    14 marca 2012

  • Niby każdy moment jest dobry, aby dołączyć do konkretnej firmy marketingu sieciowego. Jednakże myślę, że są lepsze i gorsze okresy przystąpienia do firmy.
    LEPSZE
    – ekspansja zagranicznej firmy na polski rynek – o ile to sprawdzona marka to istnieje pewna świeżość (brak nasycenia dystrybutorów tej firmy) co może być atutem
    – moment nabierania rozpędu (gdy firma staje się popularna i coraz więcej osób rejestruje się)
    SŁABSZE
    – gdy firmie popsuła się renoma na rynku
    – gdy firma istnieje już wiele lat na rynku, nie wprowadzając żadnych nowych produktów, jej sprzedaż maleje, a firma się kurczy

    Artur Hawran

    23 marca 2012

  • Niby Arturze masz rację i dla ludzi, którzy dopiero stykają się z tematem MLM może mieć to znaczenie, jednak historia pokazała, iż zawsze znajdą się ludzie, którzy mogą wejść nawet w słabszym momencie do firmy, a będą mieli siłę aby wyjść na wyżyny.

    Dobrym przykładem jest Herbalife i historie jej TOP liderów w USA.

    Paweł

    24 marca 2012

Leave a comment  

name*

email*

website

Submit comment

CommentLuv badge